Крупскі раённы выканаўчы камітэт
Панарама горада Крупкі
Сядзібны дом кон. XIX-пач. XX стст. Марыі і Карла Свяцкіх
Прырода Крупскага раёна
Храмы Крупскага раёна
joomla

Службы і ведамствы

Электронныя звароты

На падставе артыкула 25 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 года "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў" Крупскi раённы выканаўчы камітэт паведамляе, што грамадзяне і юрыдычныя асобы могуць падаць электронныя звароты ў Крупскi раённы выканаўчы камітэт, Крупскi раённы Савет дэпутатаў і сельскія выканаўчыя камітэты толькі шляхам размяшчэння ў спецыяльнай рубрыцы "Электронныя звароты» на афіцыйным інтэрнэт-сайце райвыканкама ў глабальнай кампутарнай сетцы інтэрнэт. Электронныя звароты, накіраваныя на адрас электроннай пошты, не прымаюцца і не разглядаюцца.

Закон Рэспублікі Беларусь "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў"

Парадак

разгляду электронных зваротаў

ў Крупскім раённым выканаўчым камітэце

1. Парадак разгляду электронных зваротаў у Крупскім раённым выканаўчым камітэце распрацаваны на падставе артыкула 25 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 года "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў", пастановы Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 16 снежня 2015 г. № 1044 «Аб унясенні дапаўненняў у пастанову Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 29 красавіка 2010 г. № 645 "і іншых актаў заканадаўства.

2. Электронныя звароты падаюцца грамадзянамі і юрыдычнымі асобамі толькі ў адмысловую рубрыку «электронныя звароты» на афіцыйным інтэрнэт-сайце  Крупскага раённага выканаўчага камітэта «slutsk.minsk-region.gov.by» (далей - спецыяльная рубрыка).

3. У адмысловую рубрыку прымаюцца электронныя звароты грамадзян і юрыдычных асоб, накіраваныя на адрас  Крупскага раённага выканаўчага камітэта (далей - райвыканкам), структурных падраздзяленняў райвыканкама, раённых арганізацый.

4. Электронныя звароты грамадзян накіроўваюцца ў падраздзел «электронныя звароты грамадзян» і павінны змяшчаць:

  • найменне выканаўчага камітэта або структурнага падраздзялення райвыканкама альбо пасаду асобы, якому накіроўваецца зварот;
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання);
  • выкладанне сутнасці звароту;
  • адрас электроннай пошты заяўніка.

5. Электронныя звароты юрыдычных асоб накіроўваюцца ў падраздзел «электронныя звароты юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў» і павінны змяшчаць:

  • найменне выканаўчага камітэта або структурнага падраздзялення райвыканкама альбо пасаду асобы, якой накіроўваецца зварот;
  • поўнае найменне юрыдычнай асобы і індывідуальнага прадпрымальніка і яго месца знаходжання;
  • выкладанне сутнасці звароту;
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты;
  • адрас электроннай пошты арганізацыі.

6. Электронныя звароты падаюцца на рускай або беларускай мове.

7. У электронных зваротах павінна ўтрымлівацца інфармацыя аб выніках іх папярэдняга разгляду з дадаткам (пры наяўнасці) прымацаваных дакументаў, якія пацвярджаюць гэтую інфармацыю, ў электронным выглядзе і (або) іх графічных вобразаў на папяровых носьбітах (сканы).

8. Да электронных зваротах, накіраваным прадстаўнікамі заяўнікаў, павінны прыкладацца графічныя вобразы на папяровых носьбітах (сканы) дакументаў, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.

9. Дапушчальнымі фарматамі прымацоўваюцца дакументаў або звестак ў электронным выглядзе і іх графічных вобразаў на папяровых носьбітах (сканы) з'яўляюцца Portable Document Format / A (PDF / A), Office Open XML (DOCX), двайны фармат з разметкай (DOC), Rich Text Format ( RTF), тэкставы файл (TXT), Open Document Format (ODT), фармат архівавання і сціску дадзеных (ZIP, RAR), Portable Network Graphics (NPG), Tagged Image File Format (TIFF), Joint Photograph Experts Group (JPEG), Joint Photograph Group (JPG). Максімальны аб'ём загружанага файла - не больш за 10 мегабайт.

10. Прыём і рэгістрацыя зваротаў, якія паступілі ў адрас райвыканкама, а таксама кантроль за іх разглядам забяспечваецца сектарам па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб райвыканкама, якія паступілі ў адрас структурных падраздзяленняў райвыканкама - ўпаўнаважанымі службовымі асобамі.

11. Папяровыя копіі электронных зваротаў, якія паступілі ў адрас райвыканкама, пасля рэгістрацыі перадаюцца на разгляд старшыні, або намеснікам старшыні або кіраўніку спраў райвыканкама.

12. Электронныя звароты разглядаюцца ў парадку, устаноўленым для разгляду пісьмовых зваротаў.

13. Не разглядаюцца электронныя звароты замежных грамадзян, асоб без грамадзянства і юрыдычных асоб, якія не знаходзяцца на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь.

14. Адказы на электронныя звароты павінны адпавядаць патрабаванням, якiя змяшчаюцца ў пункце 1 артыкула 18 Закона Рэспублікі Беларусь "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў".

15. Адказы на электронныя звароты павінны афармляцца на стандартных чыстых аркушах паперы і змяшчаць наступныя рэквізіты:

  • найменне выканаўчага камітэта, або яго структурнага падраздзялення;
  • дату;
  • рэгістрацыйны індэкс;
  • найменне пасады асобы, якая падпісала адказ;
  • прозвішча і ініцыялы асобы, якая падпісала адказ.

16. Падпісаныя адказы на электронныя звароты, якія паступілі ў райвыканкам, захоўваюцца ў справаводстве сектара па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб райвыканкама.

17. Адказы заяўнікам ў электронным выглядзе, а таксама паведамленнi заяўнікаў аб пакіданні іх электронных зваротаў без разгляду па сутнасці, аб накіраванні электронных зваротаў для разгляду арганізацыям у адпаведнасці з іх кампетэнцыяй, аб спыненні перапіскі, аб працягу тэрміну разгляду зваротаў або іх графічныя вобразы (сканы) накіроўваюцца заяўнікам на адрас электроннай пошты, паказанай ў электронных зваротах.

18. Электронныя звароты могуць быць пакінутыя без разгляду па сутнасці на падставе артыкула 15 Закона Рэспублікі Беларусь "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў".

19. На электронныя звароты заяўнікам накіроўваюцца пісьмовыя адказы (пісьмовыя паведамленні) у выпадках, калі:

  • заяўнік у сваім электронным звароце просіць накіраваць пісьмовы адказ альбо адначасова накіраваць пісьмовы адказ і адказ на адрас яго электроннай пошты;
  • ў электронным звароце пазначаны адрас электроннай пошты, па якім па тэхнічных прычынах не ўдалося даставіць адказ (апавяшчэнне).

20. Тэксты тыповых зваротаў, а таксама адказы на іх размяшчаюцца ў спецыяльнай рубрыцы у раздзеле «Пытанне-адказ» для інфармавання грамадзян.

21. У выпадку, калі паступаючыя электронныя звароты аналагічнага зместу ад розных заяўнікаў носяць масавы характар ​​(больш за дзесяць зваротаў), адказы на такія звароты па рашэнні старшыні райвыканкама, або намеснікаў старшыні райвыканкама, або кіраўніка справамі райвыканкама а таксама кіраўніка структурнага падраздзялення райвыканкама могуць размяшчацца на афіцыйным інтэрнэт -сайце райвыканкама без накіравання адказаў (апавяшчэнняў) заяўнікам.

22. Водгук электроннага звароту заяўнікам ажыццяўляецца шляхам падачы пісьмовай заявы або накiравання электроннага заявы ў спецыяльную рубрыку.

У выпадку нязгоды з адказам  Крупскага райвыканкама, у адпаведнасці з артыкулам 20 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 г. № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў" заяўнік мае права абскардзіць яго ў Мінскі абласны выканаўчы камітэт (220030 г. Мінск, вул. Энгельса, д. 4).

Чытаць 122 разоў